Виставкова федерація України
Exhibition federation of Ukraine
Укр   Рус   Eng


 
Виставкові новини

Виставкові новини

[31.07.2020]
Кого немає на виставці, того немає на ринку

Від Редакція Agroexpert

- 14.07.2020

Цього року через карантинні обмеження світова виставкова діяльність була поставлена на паузу, а бізнес залишився без одного з найефективніших
інструментів маркетингу і просування своєї продукції - виставок.

При всій привабливості онлайн-рішень, які набули популярності в останні
роки та стали особливо актуальними в "карантинний період" (вебінари,
дистанційне навчання, online-екскурсії, кібер-галереї та музеї, відеоогляди
техніки та тест-драйвів), до реалізації online-формату виставок усі
ставляться з обережністю.



Але впровадження online-формату має свої переваги:
Учасникам та організаторам не треба вкладати великий бюджет на організацію
та участь;
є можливість розширити асортимент продукції, представлений на заході, та
уникнути ймовірності його пошкодження при транспортуванні;
загальна економія часу на підготовку;
участь може взяти будь-яка компанія, незалежно від географічної локації.



Водночас технічні недоліки - непотужний сервер online-платформи та
"слабкий" інтернет у ваших користувачів (відвідувачів) - можуть стати на
заваді навіть найцікавішому заходу.



Слід зазначити головне - "віртуальна" виставка не зможе замінити собою
"традиційну", адже основою бізнесу є довіра. А вона виникає між партнерами
лише при особистому спілкуванні. Таким чином відвідувачі мають можливість
особисто оцінити товар, "потримати його в руках", випробувати, а можливість
порівняння продуктів робить їх переваги більш очевидними і дозволяє
клієнтам зробити обґрунтований вибір. Тож виставки спрощують і прискорюють
прийняття рішення про покупку. Також на можна отримати відповіді на всі
питання по продукції безпосередньо від підприємств-виробників та домовитися
про кращу знижку, "поторгуватися" та отримати емоційне задоволення від
відвідування.



У свою чергу, учасники можуть заявити про себе як про успішну компанію,
вивчити ринок і конкуренцію на ньому, оцінити маркетинговий потенціал
підприємства, отримати зворотній зв'язок від клієнтів, ініціювати створення
бізнес-альянсів та знайти нових байєрів, прискорити процес продажів
безпосередньо на виставці, отримати додаткову рекламу в мас-медіа.



У цілому "класичні виставки", на відміну від online-заходів, мають
мультисенсорний вплив на всіх учасників заходу, а "нейтральна територія"
створює більш комфортні умови для спілкування.



Що стосується online-виставок, то в майбутньому вони зможуть стати лише
логічним доповненням до традиційних виставкових заходів.



Виставка "AGROEXPO" буде проходити традиційно з 30 вересня по 3 жовтня. Із
більш детальною інформацією про те, як прийняти участь чи відвідати захід,
ви можете ознайомитися за посиланням: https://www.ukragroexpo.com



Agroexpert 2020.07.14 12:06
https://agroexpert.ua/15770-2

←Назад | Всі теми →


The Global Association
of the Exhibition Industry

Всесвітня ассоціація
виставкової індустрії